.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از 800 نخبه بسیجی گیلانی

در دومین روز ازهفته بسیج 800 نخبه بسیجی گیلانی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی طی مراسمی عصر دوشنبه در رشت تجلیل شدند.

استاندار گیلان در این مراسم با اعلام اینکه نگرش و تفکر بسیجی موفقیت در عرصه های سخت را تضمین می کند، گفت: بسیجیان به ویژه نخبگان بسیجی امروز با تولید علم ودانش می تواند ایران را به قدرت اول منطقه تبدیل کنند.

روح الله قهرمانی هوشیاری، آگاهی، مجهز بودن به علم و دانش و به روز بودن را از ویژگیهای نخبگان بسیجی عنوان کرد و افزود: گیلان یکی از استانهای پیشرو در تولید و عرضه علم است.

وی خاطرنشان کرد: وجود نخبگان و شخصیتهای مختلف مذهبی و علمی از جمله آیت الله محمد تقی بهجت فومنی، دکتر معین، پروفسور رضا و سمیعی و علمای بزرگ دیگر نشان دهنده نخبه پروری استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جشنواره گفت: هدف دشمن از برپای جنگ نرم ماهیت نظام است و بسیج هم بر مبنای حرکت اعتقادی با تمام توان در صحنه حضور دارد.

سردار هامون محمدی ادامه داد: بسیجان دیروز با حضور در عرصه های دفاع مقدس و با از خود گذشتگی از مهین و آبروی کشور دفاع کرده و امروز نیز با پرداختن به مقوله علم و دانش با روحیه منحصر به فرد خود نقش حیاتی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مریم 7 آذر 1388
اگه اسامی نخبگان و اینکه چه کارهایی انجام داده اند را قید کنید خیلی خوب است حداقل ما بدانیم استان ما در چه زمینه هایی نخبه دارد . و آنها چه کرده اند . لطفا خبر جزیی هم در خبر هاتان بگنجانید همش کلی صحبت نکنید این کار باعث میشود بازدید کنندگان مشتاق شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.